Koolitus "Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?"

Müüja: Kinnisvarakool
0 22
99
11 päeva tagasi

Koolituse sihtrühm

“Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” on suunatud:

  • kõigile inimestele, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
  • kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
  • kõigile klienditeenindajatele;
  • kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.

Koolituse eesmärk

Koolituse “Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” eesmärk on anda inimesele oskused, mida kasutades oskaks ta juhtida tulemuslikult ja professionaalselt kliendisuhtlust.

Koolitus annab

  • Igapäevased kliendisuhtluse “tööriistad”, mis teevad kliendisuhtluse lihtsamaks ja sujuvamaks;
  • oskuse professionaalselt suhelda kliendiga;
  • juhtida kliendisuhtluse protsessi eduka lõpuni;
  • ülevaate erinevatest klienditüüpidest;
  • arusaamise kuidas kliendid otsustavad.

Õpiväljund

  • Koolitusel osaleja oskab suhelda kliendiga professionaalselt ja hoida suhtluse ajal positiivset kontakti.
  • Koolitusel osaleja teab, kuidas juhtida tulemuslikult kliendisuhtlust.
  • Koolitusel osaleja saab aru ja oskab määrata erinevaid klienditüüpe.
  • Koolitusel osaleja saab aru, mis määrab ära kas müügitehing on edukas.

Lektor: Anneli Salk.

Asukoht

Parema teenuse pakkumiseks kasutab lehekülg küpsiseid. Kuuluta24.ee'd kasutades nõustud küpsistega.